Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


2 plaatsers

    Heb ik dus weer5

    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 152
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 60
    Woonplaats : Groningen

    Heb ik dus weer5 Empty Heb ik dus weer5

    Bericht  Admin di apr 06, 2010 12:35 am

    We hebben Bob een Engelse bull op visite hij is het broertje van onze Missy een bull met vreselijk veel energie daar zeg je u tegen
    Desie is zijn vriendinntje ook zo'n energieke dame en als twee smaen zijn dan weet je niet wat je zien die kunnen rennen pffff en dan lopen ze in volle vaart naar elkaar toe springen in de lucht en botsen tegen elkaar aan de welbekende bodychecks.
    Man o man als je dit ziet dan voel je je eigen botten al kraken niet gewoon meer maar voor de bullen niets aan het handje het is hun manier van spelen.
    Ik loop daar het regende haglede en sneeuwe ik dacht kan mij het schelen ben toch nat en desie en Bob zagen eruit als zwijnen.
    Dan gebeurt het ze nemen een run maken een scherpe bocht naar mij en ik kon ze niet meer ontwijken en ik kreeg dus in volle vaart een bodycheck en daar ging ik languit op de grond in de blubber ik zag er niet uit.
    Ik kon moeizaam opstaan en al strompelend en als drie verzopen zwijnen gingen we richting huis ik was tot aan mijn bot toe nat.
    Maar ja het gevolg was heel mijn knie dik en kan nu kon bijna niet meer lopen pffffff heel mijn knie naar de knoppen.
    Maar goed ik strompel weer en de pijn zakt en maandag even foto's maken moet toch naar het ziekenhuis dus dat kan gelijk in een stuk door.
    rieta
    rieta


    Aantal berichten : 131
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 63
    Woonplaats : Hoogvliet

    Heb ik dus weer5 Empty Re: Heb ik dus weer5

    Bericht  rieta vr apr 09, 2010 7:47 am

    Shocked zijn ook echt bulldozers he , nou meid beterschap voor je knie
    en voortaan je eigen bedekt opstellen als ze de bui hebben Laughing

      Het is nu zo mei 19, 2024 6:49 am