Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


3 plaatsers

    Dit laat ik echt niet toe

    Anita
    Anita


    Aantal berichten : 73
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 58
    Woonplaats : Moordrecht

    Dit laat ik echt niet toe Empty Dit laat ik echt niet toe

    Bericht  Anita zo apr 11, 2010 5:47 am

    Jamal gaat vaak met Esra naar de voetbal dit vind ze leuk en komt er graag
    Maar gisteren moest hij fluiten [hij is scheidsrechter] dus Esra laat hij dan thuis
    Nu Esra bekend is op de voetbal vragen er veel mensen naar haar gisteren vroegen kinderen aan Jamal waar is Esra hij zei die is thuis want moet straks fluiten
    Toen zei een van die kinderen je kan haar gewoon meenemen wij passen wel op haar haar
    Toen Jamal dit tegen mij vertelde zei ik gelijk nou dat doen we echt niet jij kan die kinderen dan niet in de gaten houden als je met een wedstrijd bezig bent
    Het zijn kinderen tot 12 jaar die laat ik echt niet zo met onze Esra lopen er kan altijd wel wat gebeuren zie het al voor me dat ze toch los schiet en komt onder een auto
    Het is misschien lullig van mij maar ik zal me eigen het nooit vergeven als er wat gebeurd met haar

    Groetjes Anita en Esra,Romy
    joze
    joze


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 04-04-10
    Leeftijd : 61
    Woonplaats : kerkrade limburg

    Dit laat ik echt niet toe Empty Re: Dit laat ik echt niet toe

    Bericht  joze zo apr 11, 2010 5:52 am

    Daar kan ik me dus ook in vinden hoor....dat zou ik dus ook niet doen het blijven toch kinderen en je weet maar nooit.
    Verstandig besluit om het niet te doen.
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 152
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 60
    Woonplaats : Groningen

    Dit laat ik echt niet toe Empty helemaal er mee eens

    Bericht  Admin do apr 22, 2010 2:07 pm

    Ben er helemaal mee eens hoor meis doe je goed.

    Liefs,

    Paula en de bullen

    Gesponsorde inhoud


    Dit laat ik echt niet toe Empty Re: Dit laat ik echt niet toe

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 10:16 am