Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


3 plaatsers

    Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos

    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 152
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 60
    Woonplaats : Groningen

    Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos Empty Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos

    Bericht  Admin za apr 17, 2010 2:44 pm

    confused Zoals de meeste onder ons weten, herplaatsen wij bullen, wij vangen ze zelfs op indien nodig en natuurlijk ook de logeer bullen waar we altijd klaar voor staan zodat ze een heerlijk tijd bij ons kunnen door brengen wanneer hun baasjes op vakantie zijn.
    We hebben drie weken het erg druk gehad met herplaatsen en lukte heel goed en daar zijn we heel blij en dankbaar voor.
    Maar soms komt ook wel eens een tegenslag en dan doen we ons best om de mensen en de bull hiermee te helpen.
    We beginnen met een Americaanse bull hij moet weg wegens omstandigheden en wij nemen hem op totdat hij een goud mandje zal krijgen.
    Hij was sociaal met andere honden maar helaas was dit niet het geval maar we hadden wel een probleem want hoe neem je een hond op als hij niet met andere bullen om kan gaan en hij al bij je is gebracht????.
    We hebben de hele zaterdag uitgetrokken om met hem bezig te zijn en te kijken en te trainen om hem toch bij onze bullen te laten dat werkte dus niet.
    Gelukkig nam Jan zijn oudste zoon hem op in het weekend, Joey is een hele lieve hond niets aan het handje maar niet met andere honden.
    We gaan aan de slag voor het herplaatsen intussen komt Joey even weer terug bij ons en we richten een kamer voor hem in waar hij rustig zijn gangentje kan gaan en de bullen geen last van hem hebben en andersom maar het is geen ideale situatie.
    We spelen met hem kroelen met hem trainen en wandelen met hem allemaal geen probleem maar hij moet zo snel mogelijk herplaats worden.
    We zetten zelfs een beloning uit en daar komen zijn nieuwe baasjes aan de klik is er Joey gaat naar een goud mandje.
    Maar helaas dit ging niet goed dat kan wel eens gebeuren en dat is ook niet erg als men maar eerlijk is en dat waren deze mensen, oke Joey wordt herplaats.
    Een jong stel het vrouwtje is helemaal weg van hem zo blij en Joey heeft het erg naar zijn zin we krijgen foto's en de liefde spat ervan af we zijn blij Joey heeft het goed.
    Maar nee, ik krijg plots een mail van haar vriend hij is bang voor Joey hij moet weg ik dacht neeeeeee he.
    Maar wilde me niet bellen omdat hij het emotioneel niet aankon mmmm dacht ik vreemd.
    Ik lees haar hyves het feit is dat hij jaloers is op zijn vriendin die Joey zoveel aandacht en liefde geeft hijzelf beweert dat Joey vals is en dan wordt ik boos want dat is nl niet het geval.
    We krijgen mail verkeer met haar, ze verteld hoe of wat over Joey haar is ook verders niets aan te rekenen gelukkig kan ik Joey weer herplaatsen en godzijdank is hij nu terecht heeft het goed deze mensen snappen Joeyhem en we gaan ervanuit dat hij nu goed terecht is gekomen.

    Dan wordt ik gemaild of ik wilde helpen bij het herplaatsen van een Engelse bull Jake.
    Ik ga aan de slag en op mijn wachtlijst staan mensen die hem graag willen hebben.
    Ik bemiddel nu op afstand alles word geregeld de nieuwe eigenaren hebben contact met deze mensen van de bull en de datum en tijd wordt gezet zodat deze nieuwe baasje Jake op kunnen halen en hem een goud mandje kunnen bieden.
    Jake zal dit weekend opgehaald worden, ik krijg donderdag avond een telefoontje van de baasjes van Jake met de woorden ja sorry maar we kunnen geen afstand doen hij gaat niet meer weg.
    Ik was met stomheid geslagen, bezint eer gij begint lieve mensen, ik zeg tegen haar nu dit zal de nieuwe baasjes niet leuk vinden ten eerste i.v.m de aanschaf wat ze nodig hebben voor Jake en het verheugen dat er een nieuwe vriend bij hun komt wonen.
    Nog vreemder is dat deze mevrouw haar bull niet mag mee nemen naar haar nieuwe woning omdat daar geen dieren worden geaccepteerd, dus waar gaat Jake dan naar toe????
    Ik zeg, u belt deze mensen maar om uw verhaal te vertellen u begrijpt ook wanneer Jake weer herplaats zal worden dan hoeft u geen beroep meer op mij te maken.
    Nu blijkt dat haar zoon heeft overwogen zomaar ineens want hij blijft in het huis van zijn moeder dus neemt hij Jake op.
    Nu dat kan is ook geen probleem maar niet op deze manier deze mensen de nieuwe baasjes van Jake werden blij gemaakt met een dode mus.

    Dan gevalletje nummer drie en nu spat ik uit elkaar van woede.
    Het gaat om Elmo een prachtige lieve bull van 40 kilo hij moet herplaats worden en moet zo gauw mogelijk weg dus ik in de auto en vertrek met mijn buurman naar Zeeland om Elmo op te halen zodat hij tijdelijk bij ons kan blijven totdat zijn nieuwe baasjes hem komen ophalen.
    Zijn nieuwe baasjes stonden bij mij op de wachtlijst en konden ook niet meer wachten een fijn gezin met vier kinderen een tuin waar hij lekker in kan spelen en ze hadden al van alles in huis gehaald voor Elmo om hem een warm en welkom onthaal te geven.
    Het baasje komt met haar 2 kinderen en haar vriendin bij me thuis om kennis te maken en ja ze nemen hem ook direkt mee.
    Ze is zo verschrikkelijk blij en ik krijg zelfs een dikke knuffel.
    Belangrijk is dat ik altijd feedback geeft op alle fronten van het gebied men kan altijd terug vallen op ons ook wanneer het niet gaat.
    Maar het gaat goed ik krijg drie dagen later bericht van het gaat goed met Elmo de oudste zoon is al dikke maatjes haar man vindt het heel erg leuk en ze is heel erg trots en blij.
    Daarna 2 of drie dagen later krijg ik een bericht het gaat goed met Elmo alleen hadden ze een vraagje hij bijt het speelgoed van mijn kinderen stuk wat kan ik hiermee doen.
    Ik reik haar tools aan wat ze zal kunnen doen en hoor daarna niets meer dus ik denk geen bericht is goed bericht.
    Wat gebeurt ik krijg net een mail er zijn nl veel mensen die ons kennen en ons volgen hoe we met onze bullen zijn en wat we allemaal doen en dat is alleen maar fijn.
    Maar deze mensen zijn ook heel allert en hebben een hart voor, in dit geval bullen.
    In dat mailtje staat dat ze wist dat Elmo herplaats was maar ze ziet hem op marktplaats staan.
    Ik schrik me dood ik dacht neeeeeeee dit kan niet waar zijn ik krijg de link en ga kijken en verdomd hij staat op marktplaats.
    Woest ben ik zo verschrikkelijk kwaad belazerd voel ik me.
    Waarom is ze niet eerlijk en vertel wat er aan de hand is zodat we toch een goede oplossing kunnen vinden maar nee Elmo wordt gebruikt als een wegwerp artikel.
    Ik mail ze via twee kanalen geen antwoord ik bel ze ze nemen niet op en ik wordt kwaaier en kwaaier, en als ik boos ben dan is het goed mis.
    Je staat er machteloos tegen je kan er ook niets tegen doen hoe goed je het ook doet mensen weten je altijd wel op een bepaalde manier te belazeren.
    Het enige wat ik kan doen is hopen dat hij goed terecht komt waarschijnlijk wordt hij nu al opgehaald dit door een mail die mijn tipgever aan hun hebben gezonden.
    Maar wat kan men vertellen over Elmo hoe hij is of zijn medisch verleden, maar waar komt hij terecht niemand die mij dat zal kunnen vertellen ja deze mensen waar Elmo nu verblijft maar dat doen ze niet ik vindt het niets dan een laffe en minderwaardige klote streek en zeker voor Elmo arme jongen.

    Lieve mensen wanneer je een bull of een dier in huis wilt nemen denk er eerst heel goed over na en lukt het niet wat kan wees dan in vredesnaam eerlijk zodat er een passende oplossing gezorgd kan worden.
    Maar een hond en geen enkel dier is een wegwerp artikel je hebt met het dier te maken een levend wezen met gevoel en hun emoties je hebt ook te maken met mensen en hun gevoelens.
    Hoe moet ik nu de vorige eingenaren dit nu vertellen dit is toch verschrikkelijk ik heb het gedaan en eerlijk alles verteld maar het is schandalig voor woorden.
    Hoe kunnen de nieuwe baasjes waar Jake naar toe zal gaan het aan hun zoon vertellen Jake komt niet omdat???? zo'n kind zal er niets van begrijpen laat staan de ouders die van een koude kermis thuis komen.

    Ik heb ze geblokkeerd op hyves en wil nooit en te nimmer meer zaken doen met deze mensen.
    En heb ik recht om boos te zijn ja ik denk het wel ik voel me klote verdrietig en machteloos ik snap niet dat mensen zo kunnen doen maar het blijkt maar weer dat de mensheid het vreemdste wezen is op deze aarbol.

    PS dit is de advertentie van arme Elmo
    [url=http://link.marktplaats.nl/339410600 ][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] [/url]
    Wendy
    Wendy


    Aantal berichten : 36
    Registratiedatum : 03-03-10
    Leeftijd : 38
    Woonplaats : ergens in Zeeland

    Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos Empty Re: Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos

    Bericht  Wendy zo apr 18, 2010 1:15 pm

    Ik kan me goed voorstellen dat je erg kwaad bent. Je hebt het allerbeste voor met de honden en ook met de baasjes en dan flikken ze je zoiets. Heb even gekeken op Marktplaats, maar de advertentie is er al af gehaald. Ze hadden toch ook contact met je op kunnen nemen, zodat Elmo misschien weer naar jullie terug had gekunt. Echt schandalig hoe sommige mensen met hun huisdier omgaan. Als je kind iets kapot maakt of vervelend is zet je hem/haar toch ook niet gelijk op Marktplaats....

    Bij het verhaal van Joey moest ik een klein beetje lachen om dat je erachter bent gekomen dat hij jaloers is dat zijn vriendin meer aandacht geeft aan de hond dan aan hem. Hoe zielig kan je zijn....

    Nou ik hoop dat jullie ondanks al die rare mensen toch herplaatsers blijven opvangen, want helaas is het nodig.
    Anita
    Anita


    Aantal berichten : 73
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 58
    Woonplaats : Moordrecht

    Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos Empty Re: Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos

    Bericht  Anita ma apr 19, 2010 12:42 pm

    Snap heel goed waarom je zo boos bent
    Je doet zo goed werk om de honden te herplaatsen en dan krijg je zo iets
    Echt triest van die jongen die jaloers is echt ziekelijk
    IK vind mensen moeten eerst eens goet na denken voor ze aan een hond beginnen

    Groetjes Anita en Esra

    Gesponsorde inhoud


    Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos Empty Re: Ik ben zoooooo verschrikkelijk boos

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:16 am