Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


2 plaatsers

    Allergische reactie

    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 152
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 60
    Woonplaats : Groningen

    Allergische reactie Empty Allergische reactie

    Bericht  Admin zo mei 16, 2010 5:17 am

    Heeft jou bull wel eens een allergische reactie gehad en zo ja waarvoor en wat heb je er toen aan gedaan kwa behandeling.
    Anietje
    Anietje


    Aantal berichten : 46
    Registratiedatum : 01-03-10
    Leeftijd : 51
    Woonplaats : Meedhuizen

    Allergische reactie Empty Re: Allergische reactie

    Bericht  Anietje zo mei 16, 2010 1:40 pm

    Bullie heeft toevallig 3 week geleden voor het eerst een allergische reactie gehad.
    Bullie was 's morgens samen met mij in de tuin geweest en ongeveer 1 a 2 uur later kreeg ze helemaal een opgezwollen kop vooral bovenop (boven de ogen) en de oren waren helemaal dik.
    Ik schrok best wel en ze werd er maar niet mooier op affraid
    Ze was er verder niet ziek onder,ze at goed en speelde gewoon,maar het zag er gewoon niet uit.
    Nu moest ik toevallig 's middags toch voor de APK van Bullie naar de dierenarts,maar toen we de waren was het ook al weer zo goed als weg getrokken.

    Tja maar waar kwam het nou van?
    We hadden toevallig de dag ervoor per ongeluk verkeerde voer mee genomen,we hebben altijd Fokker brokken en nu hadden we diner mee genomen en dat had ze 's morgens gehad,dus daar kwam het van dacht ik want voor de rest was er niets veranderd.
    Dus toch voor Bullie snel weer gewone brokken op gehaald.

    De volgende dag zijn we weer samen de (fruit en groente)tuintje in gegaan,Bullie lang uit in de tuin en ik aan het werk Rolling Eyes
    En na 1 a 2 uur weer mis,shit wat is dit nu,ze had 's morgens nu weer gewoon haar eigen brokken gehad,maar weer de oorflappers helemaal dik en nu was de ene kant erger dan de andere.
    En toen maar denken wat hebben we veranderd en toen ging het lampje branden:oops:

    We hadden namelijk een paar dagen daarvoor compost opgehaald bij de stort en dat hadden we er over gegooid en daar heeft Bullie dus uitgebreid in liggen zonnen(vandaar dat de ene kant ook dikker was als de andere).
    Dus gelijk de boel afgesloten zodat Bullie daar niet meer kan komen.

    En mijn eigen probleem was dus ook direct op gelost want ik had ook een paar dagen wat dikke handen en allemaal kleine bultjes en jeuken niet normaal,en ik had al zoiets dat zal toch niet?
    Na een paar weer geprobeerd en ja hoor ik kreeg er weer last van.
    Bullie en ik zijn dus samen allergisch voor deze compost(hond lijkt op z'n baas ,alleen is het bij ons niet de uiterlijk Very Happy ) en dit compost bij ons bij de stort weg komt bij ons dus nooit weer op de tuin!!

      Het is nu zo mei 19, 2024 2:45 am