Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


2 plaatsers

    Roxy.

    Melaniie.
    Melaniie.


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 22-07-10
    Leeftijd : 33
    Woonplaats : Den Haag.

    Roxy. Empty Roxy.

    Bericht  Melaniie. do jul 22, 2010 8:30 am

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


    Dit is Roxy. Roxy is een Old English Bulldog teefje van 2jaar oud.
    Ze is echt een allemandsvriend en met uitlaten wil ze dan ook iedereen begroeten. Roxy was mijn verjaardags kado in 2008! Ik kreeg van mijn vriend een fotolijstje met een foto van haar erin. Ik geloofde er eerst niks van , ik dacht dat het een grapje was. Maar toen ik van vrienden en familie allemaal hondenspullen kreeg begon het toch wel tot me door te dringen dat het geen grapje was. En de volgende dag mocht ik haar toch echt ophalen!! Very Happy

    Mijn ouders hebben ook 2 honden Max&Bassie. Max is een kruising Engelse Bulldog x Husky en Bassie is een Maltheser kruising. Roxy is dan ook hartstikke gek op hun, ze zijn echt een roedeltje en kunnen niet zonder elkaar!

    rieta
    rieta


    Aantal berichten : 131
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 63
    Woonplaats : Hoogvliet

    Roxy. Empty Re: Roxy.

    Bericht  rieta di jul 27, 2010 5:11 am

    ze is prachtig Smile

      Het is nu zo mei 19, 2024 7:40 am