Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


2 plaatsers

    Conflict met baasje en hond

    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 152
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 60
    Woonplaats : Groningen

    Conflict met baasje en hond Empty Conflict met baasje en hond

    Bericht  Admin vr aug 27, 2010 5:28 am

    Ik denk laat ik wat door de regendruppels gaan lopen met de bullen, het regent niet zo hard dus jas en laarzen, riemen om en aan de wandel.
    Kort om de hoek bij ons huis laat ik Boris en Desie altijd even los want dan rennen ze naar de struiken om daar hun behoefte te doen.
    Ik zag niet in de verte, en echt in de verte dat iemand daar aan kwam.
    Plots hoor ik een schell gillende stem wil je de honden wel aan de riem doen.
    Deze vrouw stond werkelijk de schreeuwen, Boris en Desie kijken op en rennen pardoes die kant op.
    Ik zeg nog" rustig aan ze doen niks" met een stem geluid van hier tot ginder, anders kon ze het niet eens horen.
    Maar die vrouw was niet gerust, begon weer de gillen, wat nu aangaf dat de bullen in de verdediging modus kwamen.
    Boris wordt boos rent richting naar deze vrouw op, ik roep naar Boris en zij maar gillen.
    Tja dan kan je weinig doen, Desie kan ik pakken ze komt naar me toe en ik klik haar vast.
    Boris was nog niet zeker van zijn zaak, en blaft met zijn haren recht overeind naar haar toe.
    Ook Boris pak ik nu en klik hem aan de lijn, de vrouw is boos.
    Ik moet me bullen aan de riem houden zegt ze, ik kijk haar aan, en ik zeg dat moet jij zeggen en jou hond dan die is ook los!!!.
    "Ja maar jou honden luisteren niet" zegt ze en mij hond staat bij me.
    Ja dank je te koekoek als je zo staat te gillen, dan zal ik ook stokverstijfd blijven staan.
    Ik zeg nog tegen haar, luister nu even als je nu rustig had gebleven dan had ik zonder problemen ze aan de lijn kunnen doen.
    En dan niet te verstaan over de afstanddie van elkaar af was.
    Ja je hebt makkelijk praten zegt ze, ik ben bang voor honden.
    Ik begin te lachen ik zeg wat doe je dan met een hond???
    Ze zegt, wie zegt dat het mijn hond is, nu als je bang bent dan ga je niet op andersman honden passen lijkt mij. zeg ik nog tegen haar.
    Ja jouw honden luisteren niet en ik ben ook al twee keer gebeten gilde die mevrouw.
    Ik leg haar uit met een boze toon stem, want ik werd aardig geprikkeld, als jij als een idioot staat te gillen dan kan je verwachten dat de honden in een verdedigingsmodus raken, immers ze moeten het vrouwtje beschermen, had je rustig gebleven dan was er niets aan de hand geweest.
    Dus het is mijn schuld zegt ze gillend, nu moet ik wedrom lachen, en zegt ja idd het is jouw schuld, je gedrag slaat op de honden en dat moet je niet vergeten.
    Ik hoef niet naar jou te luisteren zegt ze, jouw honden liepen los, ja natuurlijk zeg ik en jou hond niet, en jouw gedrag moeten we dan maar goed keuren, nu dat kan je echt wel vergeten.
    Het was weer een leerzame ochtend met een conflict tussen mens en dier.
    Wendy
    Wendy


    Aantal berichten : 36
    Registratiedatum : 03-03-10
    Leeftijd : 38
    Woonplaats : ergens in Zeeland

    Conflict met baasje en hond Empty Re: Conflict met baasje en hond

    Bericht  Wendy zo aug 29, 2010 11:07 am

    Goed hoe je gereageerd hebt. Wat een raar mens!

      Het is nu zo mei 19, 2024 7:24 am