Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


    mijn bulletje Dini

    la principessa
    la principessa


    Aantal berichten : 2
    Registratiedatum : 07-09-10
    Leeftijd : 48
    Woonplaats : neeroeteren

    mijn bulletje Dini Empty mijn bulletje Dini

    Bericht  la principessa di sep 07, 2010 12:43 am

    Hallo allemaal ,

    Ik wil jullie graag ons ''Dini '' voorstellen !!!!!
    Ons bullemeisje van nu 14 weken ,ze is nu al een tijdje bij ons en intussen
    kunnen we het goed met elkaar overweg Very Happy
    Vanaf dag 1 voelde ze zich thuis bij ons , ze was zo lief en volgde me overal... lief hoor !!!
    Natuurlijk heb je dan wel last van het typische bijten van puppy's , maar intussen weet ze wel wat mag en wat niet mag hihi ..
    Al bij al is het een pittige bull , maar ze heeft een super lief karakter
    We zij intussen ook bezig met puppy klas , en tot nu toe doet ze het wel flink ..zolang er maar een koek bij komt , is het allemaal wel goed voor haar I love you
    Zo dit is het begin he , jullie leren ons nog wel beter kennen met de tijd
    We zullen jullie dan ook op de hoogte houden over alles wat ze bijleert ...

    Oja , ik ben haar vrouwtje ,, sylvia ,, dan weten jullie dit ook ineens hahaha

    grtz

    ( hoe plaats je hier een foto bij ?)


    Laatst aangepast door la principessa op di sep 07, 2010 1:15 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : foto erbij zetten)

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 9:06 am