Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


    Dierenkliniek Rivierenbuurt Amsterdam

    avatar
    assie1987


    Aantal berichten : 1
    Registratiedatum : 11-04-13

    Dierenkliniek Rivierenbuurt Amsterdam Empty Dierenkliniek Rivierenbuurt Amsterdam

    Bericht  assie1987 do apr 11, 2013 7:05 am

    Hallo,

    Ik ga met mijn Engelse Bulldog naar Dierenkliniek Rivierenbuurt in Amsterdam.
    Je wordt hier super geholpen! Ze nemen echt de tijd om naar je te luisteren.
    Boefie , zo heet mijn bull, moest geopereerd worden aan haar gehemelte en neusgaten.
    Het gehemelte is ingekort en de neusgaten zijn wijder gemaakt.
    De operatie is super goed gegaan! Ze hebben hier veel ervaring met Bullen die onder narcose moeten.
    Na de operatie merkte ik meteen veel verschil , ze heeft veel meer lucht en is dus minder snel buiten adem. Ook snurkt ze veel minder. Ik ben heel erg blij dat ik dit heb laten doen voor de zomer, als het straks warm wordt heeft ze het tenmiste niet meer zo benauwd. Ik ben helemaal blij omdat ik het bij deze klniek heb laten doen. Ik ben heel erg goed begeleid en ze zijn allemaal ook zo lief voor Boefie geweest. Ik heb haar met een gerust hart achter kunnen laten op de dag van de operatie.
    Dit is de website van de kliniek: dkrb.nl

    Liefs!

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 6:09 pm