Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


4 plaatsers

    blaassteen

    maya
    maya


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 28-02-10

    blaassteen Empty blaassteen

    Bericht  maya do maa 04, 2010 11:56 am

    onze yukan moet morgen geopereerd worden hij heeft een blaassteen ik vind het heel erg voor mijn manneke Sad
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 152
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 60
    Woonplaats : Groningen

    blaassteen Empty Blaasteen

    Bericht  Admin do maa 04, 2010 12:39 pm

    Hoi Maya,

    Dat wordt morgen dus een spannende dag meestal zijn dat wel hele goede methodieken dat je bull goed wordt geholpen.
    Hij zal straks ook wel dieet voer krijgen denk ik ????? ik heb ook nog een tip.
    Voor bullen die last hebben van blaasgruis en nog niet geopereerd hoeven te worden is alvolgt een klein scheutje azijn dagelijks in het water doen let wel een klein scheutje anders drinkt de bulle het niet azijn breekt nl blaasgruis af.

    May ik zal morgen dimen voor je en voor je bulletje en laat je ons even weten hoe het is gegaan in ieder geval heel vmoed en kracht toe gewenst en heel heel veel sterkte en beterschap .

    Liefs,

    Paula en de bullen

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    Wendy
    Wendy


    Aantal berichten : 36
    Registratiedatum : 03-03-10
    Leeftijd : 38
    Woonplaats : ergens in Zeeland

    blaassteen Empty Re: blaassteen

    Bericht  Wendy do maa 04, 2010 1:41 pm

    Sterkte en succes gewenst voor morgen! Het is toch altijd spannend als je hond geopereerd wordt.
    rieta
    rieta


    Aantal berichten : 131
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 63
    Woonplaats : Hoogvliet

    blaassteen Empty Re: blaassteen

    Bericht  rieta vr maa 05, 2010 3:18 am

    succes en sterkte hoor , komt wel goed met je schatje
    maya
    maya


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 28-02-10

    blaassteen Empty Re: blaassteen

    Bericht  maya za maa 06, 2010 5:49 am

    hoi hoi alles is goed gegaan met yukan lekker weer thuis hij begin al weer wat ondeugend te worden Very Happy Very Happy

    Gesponsorde inhoud


    blaassteen Empty Re: blaassteen

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 2:45 am