Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Bullenforum

Welkom op dit bullen forum voor lliefhebbers van bullen hier kun je elkaars ervaringen qua opvoeding, gedrag en verzorging met elkaar te delen.

Bullenforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Bullenforum

Bullenforum, voor alle bullenliefhebbers, informatie die we met elkaar kunnen delen


    Forumdag Franse bullen 26 september

    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 152
    Registratiedatum : 28-02-10
    Leeftijd : 60
    Woonplaats : Groningen

    Forumdag Franse bullen 26 september Empty Forumdag Franse bullen 26 september

    Bericht  Admin ma sep 27, 2010 1:09 pm

    Gisteren was het zover, ik had voldoende energie gespaard om deze dag aan te kunnen.
    S'morgens om 6 uur uit de veren, even snel nog een bak koffie weg werken en dan hup in de auto naar Wijk bij Duurstede.
    Het was koud heeeeel erg koud en veel mist, dat was wel even jammer, maar goed het was nog heel vroeg natuurlijk.
    Ik moet onderweg tanken, ik stap in de auto en ja hoor de auto gaf totaal geen sjoege.
    Ik Jan uit zijn bed bellen, met zijn instructies loop ik alles even door onder de motorkap.
    Ik stap weer en gelukkig hij doet het weer, dus hup we gaan weer vrolijk verder.
    Ik kom in een prachtige recreatie gebied de Gravenbol terecht, echt super en daar zie ik al de tentjes staan waar deze happening wordt gehouden.
    Er was van alles , je kon leuke beeldjes kopen en daar stond de enige engelse bull die ik gelijk in mijn bezit heb genomen.
    Je kon hand gemaakte kleding kopen voor je bull voor in de winter , riemen halsbanden speeltjes voor de bullen alles was er te koop.
    Je kon ook naamplaatjes graveren voor je bull, zo te zien had deze man het druk.
    Er was een loterij en de opbrengst ging naar stichting Dierenlot, ook hun waren van de partij met hun dierenambulance, prachtige prijzen stonden uitgestalt voor deze loterij echt super gewoon.
    Natuurlijk een frituur kraam voor de innerlijke mens,maar dat was wel even erg lekker in de middag.
    Er was ook een dierenarts aanwezig waar ik een leuk gesprek mee heb gehad, en ja we gaan wat voor elkaar betekenen op een positieve manier.
    Het leuke was dat ik ook bekende mensen tegen kwam, ook van hyves en natuurlijk Bianca ook van hyves die dit heeft georganiseerd, met mijn grote complimenten.
    En daar kwamen de de Franse bulletjes binnen, zo leuk om te zien allerlei soorten en maten super gewoon.
    De bulletjes konden ook gekeurd worden, en ik kreeg de eer om deze bulletjes te keuren.
    Super was het, en ja geen gemakkelijk taak want er zaten werkelijk prachtige bullen er tussen, de conqurentie was hoog.
    De winnende deelnemers kregen een prachtige beker, met een certificaat en de beoordelings lijst met een leuke kalender en een heerlijke kauwbot in de moosite vormen voor de bull, en de nummer 1 kreeg een zak voer erbij voor de bull.
    Alle deelnemers kregen een deelname certificaat mee, het was echt zo leuk.
    Ook kregen we een ronde voor de kindertjes, helaas waren er maar drie maar ze deden hun uiterste best in de ring, en 2 van de kindertjes waren ook helemaal verkleed, alle drie kregen ze een prijs voor de bull en een beker.
    Nat het keuren verging ik van de trek, en de patat kraam was een ware uitkomst voor me.
    En het werd zowaar lekker weer de het zonnetje kwam er door en het werd een aangename gezellige dag met al die Franse bulletjes.
    Na afloop kreeg ik een gewedlige grote bos bloemen die nu in de huiskamer staat te pronken
    Al met al het is zeker de moeite waard om zo'n dag mee te maken en zeker wanneer je in bezit bent van een Franse bull is het enig om dit mee te maken.
    Ik heb genoten en het was een hele eer en eenleuk ervaring om deze dag mee te maken.
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]





      Het is nu zo mei 19, 2024 10:34 am